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Sprecher

Jay Latimer

Business Process Manager, Trumpf

Process Consultant with 5 years experience in the Digitalization of Technical Customer Service, specifically rolling out new digital service tools and integrating them into existing service processes. These include a mobile app designed for customer service case creation, self-help documentation for immediate troubleshooting, and a remote support tool allowing customers to share a video of their situation with in-house engineers. Furthermore, I have aided in the tools' continuous improvement as a liaison between customers, development, service employees, and product ownership.

I enjoy having discussions with stakeholders to understand their requirements and develop solutions which fit the technical service process.

In addition, I enjoy automating administrative processes (SAP, Microsoft Edge, Microsoft Excel) using Visual Basic for Applications (VBA).

Treffen Sie Jay Latimer
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Session

Abschluss des Kreislaufs – Optimierung des Feedbacks bei Predictive Cases mit einer neuen smarten digitalen Funktion

Case Study

Montag, 17. November

09:45 - 10:15

Live in Berlin

Weniger Details

Der aktuelle Prozess zur Verwaltung von Predictive Service Cases wird oft durch Ineffizienzen beeinträchtigt, die aus unstrukturiertem Kundenfeedback und manuellen Fallabschlüssen resultieren. Diese Session stellt eine neue Funktion vor, die in das MyTrumpf Service App-Ökosystem integriert ist und darauf abzielt, den Kundenservice zu verbessern. Durch die Implementierung strukturierter Feedbackprozesse, automatisierter Fallabschlüsse und optimierter Arbeitsabläufe können Unternehmen die Bearbeitungszeiten erheblich verkürzen und die Servicequalität steigern. In dieser Session erfahren Sie:

  • Wie Sie strukturierte Feedbackprozesse nutzen können, um die Verwaltung von Predictive Service Cases zu optimieren und die Kundenzufriedenheit zu steigern.
  • Wie Sie Fallabschlüsse automatisieren, um die Bearbeitungszeiten zu minimieren und operative Ineffizienzen zu reduzieren.
  • Wie Sie Arbeitsabläufe optimieren, um die Servicequalität zu verbessern und Kundenfeedback nahtlos in den Lösungsprozess zu integrieren.
Vortrag

Unternehmen

Trumpf

TRUMPF - a guarantor of innovation in production technology The high-technology company TRUMPF offers production solutions in the machine tool, laser and electronics sectors. The company is driving digital connectivity in manufacturing industry through consulting, platform and software offers. TRUMPF is the world technological and market leader for machine tools used in flexible sheet metal processing, and also for industrial lasers.
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After Sales Summit ist Teil der Smart Manufacturing & Industry 4.0 Event Serie. Weitere Events finden Sie hier.
Datum
16. – 18. November 2025
Veranstaltungsort
Maritim proArte Hotel, Berlin
Friedrichstraße 151
Berlin
Telefon
+49 (0)30 52 10 70 3 0
E-Mail
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